NOTÍCIA

Aplicació interactiva per a la vacunació i immunització de pacients de risc

12/01/2026

El CAV-AEP, Comitè Assessor de Vacunes i Immunitzacions de l’AEP (Asociación Española de Pediatría) ha desenvolupat  una aplicació interactiva per adequar la vacunació i la immunització als pacients pertanyents a qualsevol grup de risc.

Aquesta aplicació permet adequar  les immunitzacions corresponents tant en el sentit de calendaris amb vacunacions ampliades, com determinar les contraindicacions que representen cadascuna de les circumstàncies de risc. L’aplicació també assenyala les consideracions per tenir en compte amb els seus convivents.

El desenvolupament final comptarà amb un apartat dedicat a la vacunació pediàtrica -desenvolupat pel CAV-AEP- i un altre apartat dedicat a la dels adults -que està en construcció de mans de l'AEV (Asociación Española de Vacunología)

 

Amplieu la notícia a la web del CAV-AEP

Accediu a l’aplicació